کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9296 | مشاهده و دانلود: 747432835 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/19 | اعضاء: 317605 | نظرات: 37941
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت ملی جزو سیاست‌های کلان کشور است

اینترنت ملی جزو سیاست‌های کلان کشور است/مخابرات صاحب‌نظر نیستمهدی سعیدی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رایانه و اتوماسیون اداری در پاسخ به این سؤال که دلیل مختل شدن خطوط اینترنت در روز‌های مناسبتی چیست، اظهار کرد: این مشکلات باید به صورت موردی و جدا‌گانه مورد بررسی قرار بگیرد و به صورت معمول هر یک از خطوط شبکه‌های اینترنتی دارای واحد پشتیبانی هستند. 


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا، وی با تاکید بر اینکه کاربران خطوط اینترنت می‌توانند با تماس با واحد‌های پشتیبانی این شبکه‌ها نسبت به بررسی مشکلات ایجاد شده در خطوط اینترنت اقدام کنند، ادامه داد: مراکز پاسخ‌گویی به شکایات و مطالبات کاربران اینترنت به صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گو هستند.

مسئول ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه واحد‌های پاسخگویی به سرعت شکایات کاربران خطوط اینترنت را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: شرکت مخابرات به نوعی اپراتور است و شرکت مخابرات در ارتباط با موضوع اینترنت ملی صاحب نظر نیست.

وی با اشاره به اینکه اینترنت ملی جزو سیاست‌های کلان کشور است، اضافه کرد: مسئولان بالا‌دستی باید به مباحث مطرح‌شده پیرامون موضوع اینترنت ملی جوابگو باشند و به احتمال قوی برنامه‌های جامع و کامل از سوی دولت و مسئولان بالادستی برای این موضوع در سطح کلان کشور تدوین شده است.

سعیدی با اشاره به تعداد کاربران خطوط اینترنت شرکت مخابرات استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر شرکت مخابرات استان بیش از ۱۵۰ هزار مشترک خطوط اینترنت دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ شرکت فعال در سطح استان دارای مجوز واگذاری خطوط دیتا به صورت کلان هستند، افزود: در حال حاضر مشکلی در استان در زمینه خطوط پر‌‌سرعت اینترنت وجود ندارد و کیفیت و قیمت خطوط اینترنت تعداد کاربران اینترنتی شرکت‌‌های ارائه‌دهنده خطوط اینترنتی را مشخص می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12864 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/10/18 تعداد مشاهده: 2258
سافت گذر
نظرات بینندگان

باید گفت 1391/10/18 17:40
پس باید گفت یک جورایی از زیر سوال فرا کرده